پایگاه بچه شیعه

پایگاه بچه شیعه

پایگاه خبر و مذهبی و دانلود بچه شیعه
پایگاه بچه شیعه

پایگاه بچه شیعه

پایگاه خبر و مذهبی و دانلود بچه شیعه

آخرین خبرهای زلزله مورموری

 معاون ستاد مدیریت بحران کشور گفت: در جریان زلزله آبدانان بسیاری از واحدهای مسکن مهر دچار آسیب جدی شده‌اند.
معاون ستاد مدیریت بحران کشور در مورموری گفت: در جریان زلزله آبدانان بسیاری از واحدهای مسکن مهر دچار آسیب جدی شده‌اند که این آسیب‌ها نشان از اجرا و نظارت نامناسب این واحدهای مسکونی است.

مرتضی اکبرپور در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: روز گذشته مقرر شد که هشت کمپ با ظرفیت 50 خانوار در آبدانان و دو کمپ 100 خانواری در مورموری ایجاد شود اما به واسطه عدم استقبال مردم برای استقرار در کمپ‌ها تصمیمات مذکور مورد تجدید نظر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مردم آبدانان به مکان‌های در نظر گرفته شده در ورزشگاه این شهر نرفتند، افزود: به همین دلیل با تجدید نظر در تصمیمات مذکور تصمیم گرفته شده که به هر خانوار یک چادر مسافرتی داده شود که توزیع این چادرها توسط هلال احمر صورت می گیرد. 
ادامه مطلب ...

چین واردات نفت خودرا از ایران افزایش داد

واردات نفت ایران توسط چین در ماه جولای نسبت به زمان مشابه سال گذشته 40.6 درصد رشد نشان می دهد.

به گزارش رویترز،  واردات نفت خام چین از ایران در ماه گذشته میلادی (جولای) در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته،  40.6 درصد افزایش داشته است. 
ادامه مطلب ...

شجریان به تلویزیون می اید

به گزارش پایگاه بچه شیعه به نقل از مهر، مجله موسیقایی «دستان» این هفته با داود یاسری نوازنده تنبک دیدار می‌کند.

یادمان جهانگیر ملک، دمی با دل نوازی تصویری جلیل شهناز و حسین تهرانی از دیگر آیتم‌های برنامه «دستان» است. در بخشی دیگر «دستان» با بهرام سارنگ، حسام الدین سراج، محمد مقدسی، رضا شفیعیان، همایون شجریان، سالار عقیلی دیدار می‌کند.
  ادامه مطلب ...

ماجرای درخواست پول از آمریکا توسط داعش

به گزارش پایگاه بچه شیعه به نقل از فارس روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز در گزارشی مدعی شده است که داعش پس از دستگیری«جیمز فولی»، خبرنگار آمریکایی که توسط داعش سربریده شد، اعلام کرده است که در مقابل گرفتن چندین میلیون دلار حاضر است وی را آزاد کند.
 
ادامه مطلب ...