پایگاه بچه شیعه

پایگاه بچه شیعه

پایگاه خبر و مذهبی و دانلود بچه شیعه
پایگاه بچه شیعه

پایگاه بچه شیعه

پایگاه خبر و مذهبی و دانلود بچه شیعه

جوسازی هواداران القاعده در عراق با استفاده از چند عکس

جوسازی هواداران القاعده در عراق با استفاده از چند عکس 

اولا در این تصاویر هیچ گونه اثری از شکنجه بر روی بدن این تروریست سرشناس دیده نمی شود و از سوی دیگر افرادی که با او ملاقات داشته اند هم تا به این لحظه مصاحبه ای در این باره نکرده و چنین ادعایی را مطرح نکرده اند.
به گزارش شیعه آنلاین، «احمد علوانی» از حامیان سرسخت برگزاری تحصن در استان الانبار برای اعتراض به سیاست‌های دولت «نوری مالکی» نخست وزیر سابق عراق بود؛ تحصنی که آغاز فعالیت‌های آشکار شبکه تروریستی القاعده و حمله افراد مسلح به نظامیان ارتش عراق بود، نظامیانی که برای برقراری حفظ نظم در منطقه حاضر شده بودند.

علوانی که یک تروریست تمام عیار است و دست داشتن او در چندین عملیات قتل مستقیم و چند انفجار تروریستی در شهرها و نقاط مختلف عراق ثابت شده، بارها و بارها اهانت های بی شرمانه ای به مقدسات شیعیان کرده بود.

وی که همه شیعیان را "رافضی" و "صفوی" می نامید، اکنون در زندان بسر می برد. چند روز پیش برخی سیاسیون نزدیک به او به همراه خانواده اش به ملاقات او رفتند. تصاویر ذیل از ملاقات اخیر آنها بوده اما بعد از انتشار در رسانه های عراق و فضای مجازی جهان عرب، موجی از جوسازی علیه دولت عراق به راه افتاده است.

هواداران «احمد علوانی» که همگی از بعثی های رژیم سابق عراق هستند، با تلاش برای انتشار بیشتر و گسترده تر این تصاویر، مدعی شده اند که علوانی به دلیل شکنجه های بسیار سخت، به شدت لاغر و نحیف شده است.

لازم به ذکر است، اولا در این تصاویر هیچ گونه اثری از شکنجه بر روی بدن این تروریست سرشناس دیده نمی شود و از سوی دیگر افرادی که با او ملاقات داشته اند هم تا به این لحظه مصاحبه ای در این باره نکرده و چنین ادعایی را مطرح نکرده اند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.