پایگاه بچه شیعه

پایگاه بچه شیعه

پایگاه خبر و مذهبی و دانلود بچه شیعه
پایگاه بچه شیعه

پایگاه بچه شیعه

پایگاه خبر و مذهبی و دانلود بچه شیعه

"ملک عبدالله" و "السیسی" عامل پیروزی نتانیاهو می‌شوند!

"ملک عبدالله" و "السیسی" عامل پیروزی نتانیاهو می‌شوند! 

نتانیاهو با این مذاکره توانسته برای اولین بار دیدار مهمی با مقامات عرب داشته باشد. او با این کار خواهد توانست بسیاری از مشکلات اسرائیل با اعراب را به پایان برساند!
به گزارش شیعه آنلاین، چند روز پیش رسانه های صهیونیستی از دیدارهای محرمانه برخی مقامات صهیونیستی با برخی مقامات عربی از جمله مقامات کشور عربستان سعودی و مصر در پاریس پایتخت فرانسه با محوریت بررسی پرونده فلسطین خبر دادند.

انتشار این خبر، مانند انفجار بمبی در جهان صدا کرده و در ابتدا همگان را مات و مبهوت کرد اما با گذشت چند روز از انتشار آن خبر، اکنون تحلیل ها در مورد آن آغاز شده است.

اصلی ترین تحلیل و برداشتی که از خبر دیدار صهیونیستی – عربی بدست آمده، توسط کارشناسان و تحلیل گران صهیونیستی منتشر شده است. آنها با انتشار گزارش ها، مقالات و تحلیل هایی مدعی شده اند که انتشار این خبر بدون شک در پیروزی «بنیامین نتانیاهو» و حزبش در انتخابات آتی رژیم صهیونیستی نقش مهم و بسزایی ایفا خواهد کرد.

در یکی از این تحلیل ها، نویسنده پیروزی آینده نتانیاهو را مدیون «ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه سعودی و «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور کودتاگر مصر دانسته و نوشته: نتانیاهو با این مذاکره توانسته برای اولین بار دیدار مهمی با مقامات عرب داشته باشد. او با این کار خواهد توانست بسیاری از مشکلات اسرائیل با اعراب را به پایان برساند!
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.